mandag den 19. oktober 2009



Frederik var blevet inviteret til træning i FC. Midtjylland i weekenden, så vi drog af sted fredag morgen og ankom til Ikast ved 13 tiden hvor der var frokost. Bagefter blev Rene og jeg indlogeret på et værelse som var udlånt af en badmintonspiller, der var hjemme på efterårsferie. Frederik sov på en anden værelse sammen med en spiller fra Lolland Falster. Vi havde nogle meget hyggelige dage, hvor vi fik set hvor det er Frede skal opholde sig fra næste sommer og vi fik talt med en masse søde mennesker som han skal omgås med, så nu er moderen mere rolig ved at sende ham af sted. Lørdag skulle Frede træne hele dagen, så Rene og jeg kørte en tur til Århus, hvor vi spiste frokost og jeg fik vist Rene hvor jeg havde haft en gang da jeg boede der.

1 kommentar:

  1. Hej Dorthe

    Hvis du logger ind og går i layout tror jeg, kan du godt få den til at vise alle billeder på en side, men er vist forudindstillet til 7. Bare øg så man kan få det hele med ;)

    SvarSlet