søndag den 11. oktober 2009



Øv jeg kan ikke finde ud af at vende dette billede rigtigt, jeg havde ellers gjort det i min billedemappe. Men godt jeg har min veninde Helle, hun har bare helt styr på det med edb.Efter jeg er blevet færdig med min taske, manglede jeg noget andet strikketøj, jeg kunne have med i sofaen om aften, så valget fald på denne trøje. Annette fra Sy og Strik har strikket denne model i lilla, men da min garderobe består af meget lilla i øjeblikket valgte jeg at strikke den i koralrød. En tak skal Annette lige have her, for en stor hjælp og ikke mindst tålmodighed med alle de spørgsmål der kommer fra en nybegynder.

1 kommentar:

  1. Du skal åbne billedet i dit redigeringsprogram, vende det rigtigt og gemme det.
    Så kan du hente det ind igen - og vi undgår at vælte ned af stolen når vi skal se det...

    SvarSlet