tirsdag den 2. februar 2010



Her de stoffer jeg har valgt til mit tæppe, det har været en svær proces da det er første gang jeg skal lave så stort et projekt og med 19 forskellige stoffer. Mit udgangspunkt var et tæppe til stuen i brandte farver gul, orange,grøn og brun. mange af stofferne er fra Sy og Strik i Stege, et par af dem er fra vores lærer Jettes lager ( som er meget stort), alt det pakkede jeg sammen og tog med til Patchwork-Butikken i Køge, hvor de så hjælp mig med at finde de 7-8 stoffer jeg manglede. Der var nogle af dem jeg ikke var særlig vild med, men fik i vide at det var et punkt man skulle ud over og når først de blev syet sammen til blokke ville jeg kunne se hvad de mente. Jeg har nu syet 4 blokke sammen og er helt tilfreds.

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå at det er svært, for det ser noget mere spraglet ud, end jeg havde forventet, da jeg så de første stoffer! Men jeg er godt nok spændt på at se det! Det andet nederste med de blå blade - det er godt nok flot, det er der mange der er, jeg tror det bliver fantastisk!

    SvarSlet